سام سنگ کو چینی اسمارٹ فون برانڈز خاص طور پر ایشیائی بازاروں میں بہت زیادہ گرمی کا سامنا ہے۔ جنوبی
کوریا کی کمپنی یورپ اور شمالی امریکہ میں ان سمارٹ فون برانڈز سے آگے تھی۔ تاہم ، ایسا لگتا ہے کہ ژیومی
نے ابھی یورپی مارکیٹ میں سام سنگ کو شکست دی ہوگی۔
مارکیٹ ریسرچ فرم اسٹریٹیجی اینالیٹکس کے تازہ ترین اعداد و شمار کے مطابق ، سیمسنگ یورپی سمارٹ فون
مارکیٹ میں Q2 2021 میں دوسری پوزیشن پر چلی گئی۔ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ سیمسنگ نے سہ ماہی کے
دوران 12 ملین اسمارٹ فون بھیجے اور مارکیٹ کا 24 فیصد حصہ حاصل کیا۔ دوسری طرف ژیومی نے مارکیٹ کا
25.3 فیصد حصہ حاصل کرنے کے لیے 12.7 ملین اسمارٹ فون بھیجے۔ چینی برانڈ میں سال بہ سال 67.1 فیصد
اضافہ ہوا ، جبکہ سام سنگ نے Q2 2020 کے مقابلے میں 7 فیصد کمی کی۔
اسٹریٹجی اینالیٹکس کے ایسوسی ایٹ ڈائریکٹر بورس میتودیو نے کہا ، "ژیومی نے روس ، یوکرین ، اسپین اور
اٹلی میں بہت بڑی کامیابی دیکھی ہے اور صارفین کو اس کے ایم آئی اور ریڈمی سیریز کے فیچر سے مالا مال
اسمارٹ فونز کے لیے بے چین پایا ہے۔"
ایپل Q2 2021 میں 9.6 ملین آئی فون کی ترسیل کے ساتھ تیسرے نمبر پر ہے۔ دنیا کی سب سے زیادہ منافع
بخش
کمپنی نے Q2 2020 کے مقابلے میں اس عرصے کے دوران 15.7 فیصد اضافہ کیا۔ بانٹیں. OPPO کے
ماتحت برانڈ Realme نے اس خطے میں 1800 فیصد اضافہ کیا اور اس سال کی دوسری سہ ماہی کے دوران
1.9 ملین اسمارٹ فون بھیجے۔ اس وقت اس کا مارکیٹ شیئر 3.8٪ ہے۔
یورپ میں Q2 2021 کے دوران اسمارٹ فون کی کل ترسیل 50.1 ملین یونٹس رہی جو سال بہ سال 14.4 فیصد
اضافہ ہے۔ مبینہ طور پر مارکیٹ کی بحالی کوویڈ 19 کے بعد مسلسل معاشی بحالی ، پرانے فون استعمال کرنے
والے صارفین کی صحت مند مانگ اور ویلیو فار منی 5 جی اسمارٹ فونز کی وجہ سے ہوئی۔
ایشیائی اور یورپی منڈیوں کے حق میں ، ژیومی مستقبل قریب میں شمالی امریکی مارکیٹ کی طرف دیکھ سکتا
ہے۔ امریکہ ، خاص طور پر ، سب سے زیادہ منافع بخش اسمارٹ فون مارکیٹ سمجھا جاتا ہے ، اور ژیومی
ملک میں قدم جمانے کے لیے سیلولر نیٹ ورک آپریٹرز کے ساتھ شراکت داری کی کوشش کر سکتی ہے۔
0 Comments